Gmail چیست؟ چگونه می توان یک Gmail ساخت؟ (آموزش ساختن جی میل) بخش دوم

پس از کلیک کردن روی گزینه ی Sign up for Gmail به صفحه ی زیر خواهید رفت:



سپس به ترتیب شماره های مندرج در تصویر که با رنگ قرمز مشحص شده اند توسط توضیحات زیر فرم ثبت نام را تکمیل نمایید:
1- نام
2- نام خانوادگی
3- یک نام برای Gmail خود برگزینید.
4- با انتخاب این گزینه به صورت Online نامی که شما برای Gmail خود انتخاب کرده اید چک می شود و در صورتی که قبلا این نام به ثبت رسیده باشد پیغام غیر قابل دسترس (Not available) نمایش داده می شود (با رنگ قرمز) که باید نام جدیدی وارد کرده و دوباره این دکمه را کلیک کنید. همچنین می توانید از لیستی که خود گوگل از نام های قابل دسترس به شما پیشنهاد می کند یکی را انتخاب کرده و به مرحله ی 5 بروید. اگر نام انتخابی شما قابل دسترس باشد در زیر دکمه مذکور نام انتخابی با رنگ آبی نمایش داده خواهد شد. قابل توجه افرادی که پیش از این کاربر Yahoo بوده اند، از به کار بردن هر گونه علائم غیر از حروف و اعداد در نام Gmail خود جدا خودداری کنید چون گوگل نامی را که حاوی کاراکترهای مانند @، _، $، ! و ... باشد را به هیچ وجه نمی پذیرد.
5- یک اسم رمز (Pass Word) وارد کنید. توجه کنید که اسم رمز حتما از 8 کاراکتر بیشتر باشد.
6- اسم رمز خود را مجددا وارد کنید.
7- یکی از سوالاتی که در منوی کرکره ای وجود دارد را انتخاب کنید.
8- یک جواب امنیتی برای سوال انتخابی وارد کنید. (توجه داشته باشید که مراحل 7 و 8 برای زمانی است که ممکن است شما اسم رمز خود را فراموش کنید، لذا در به خاطر سپردن سوال امنیتی و جواب آن کاملا دقت کنید)
9- در این کادر باید یک ایمیل ثانویه وارد کنید که اگر اسم رمز خود را فراموش کردید و از قضا سوال و جواب امنیتی را نیز از خاطر بردید، اسم رمز (Pass Word) شما به این آدرس ایمیل فرستاده شود. پس حتما ایمیلی وارد کنید که صحت داشته باشد و به آن دسترسی داشته باشید.
10- این قسمت برای جلوگیری از ثبت Gmail توسط برنامه های اتوماتیک می باشد که فقط و فقط یک فرد بتواند Gmail افتتاح کند. پس کدی را که در بالای کادر مشاهده می کنید در کادر مورد نظر وارد کنید.
11- با کلیک روی این دکمه، در حقیقت شما تمامی قوانین Gmail را می پذیرید و Gmail شما به ثبت می رسد. و به صفحه ی دیگری منتقل خواهید شد.
انتقال به بخش اول

ادامه مطلب در بخش سوم

0 نظرات:

ارسال یک نظر